שאלות ותשובות
לחצו על שאלה על מנת לצפות בתשובה:
ואם צריכים הקלטות אז יש את שתי האפשרויות האלה - 1. אם קיים שם קובץ ברגע ששיחה נכנסת - אז לשרשר לקישור שקיבלת את כתובת הקובץ למשתנה: RecordFileName 2. קובץ הקלטה שנוצר בשלב מאוחר יותר - CTRL_REQID_0 זה הID של הפנייה במידה ויש (אם אין 0 או ריק) (זה במקרה שיש אופציה לחייג דרך קישור מהCRM). CTRL_RECORDFILENAME_0 קישור להקלטה DNIS מס' טלפון ממנו נכנסה השיחה מאפיינים (פינוי גזם/פינוי אשפה וכו): קישור - https://moked-bshemesh. אבטחה - authorization bearer (כרגיל), קוד אבטחה - f8d80c4da5652fa724465ba23789c4 מקבל POST JSON: על המשתמש להגדיר אילו מאפיינים יוכלו להיות מוצגים באזור האישי. לספציפי הזה attr_id 2ממשקים
איך עושים אינטגרציה בין מרכזיית טלפונים למערכת שלנו
https://moked-misgav.binaa.co.איך עושים אינטגרציה בין מאפייני הרחוב לאתר - API
לחצו על שאלה על מנת לצפות בתשובה:
איך אפשר לשלוט בקו האמצעי של כל טבלה שיהיו שווים כולם? להגדיר רוחב קבוע לכל תא בטבלה. כל הטבלאות שמחולקות ל-2. להגדיר 50% לכל תא. כשיש לך עיצובים עם 4 עמודות להגדיר 25% או 50%. תמיד להישאר בגבולות אחידים. שלא תהיה טבלה אחת לדוגמה שמחולקת לשליש בגלל שיש רק 3 עמודות. במקרה כזה פשוט עושים 25, 25 ואז 50. הערך שיהיה הכי ארוך שמים בגדול. האחידות זה מה שגורם לטופס להראות טוב. עדו ואלאני, אספייר Ido.Vaalani@aspirecct.com 054-2580009 מייל תמיכה: Support@aspirecct.comכללי
יישור טבלאות בעיצוב PDF - טפסים
פרטי קשר - אספייר